خرید vpn پرسرعت برای کامپیوتر


✅ سرعت سرورهای ما ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می باشد. این بدین معنی است که بعد از اتصال به وی پی ان های ما با هیچ افت سرعتی مواجه نخواهید شد و از تمام پنهای باند اینترنت خود استفاده خواهید کرد.

✅ با خرید هر اکانت می توانید از 8 سرویس Kerio , PPTP , L2TP , Open VPN , Cisco , Tunnel Plus , Stunnel , Telegram Socks به صورت دوکاربره و همزمان استفاده نمایید.

برای خرید کافی است یکی از پلن های زیر را انتخاب نمایید و سپس از گشت و گذار پر سرعت و امن در اینترنت لذت ببرید.

خرید vpn پرسرعت برای کامپیوتر

برای استفاده از بالاترین سرعت در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۸ بهترین سرویس استفاده از اکانت های فیلترشکن فعال روی سرورهای آمریکا و اروپا است که با بالاترین سرعت وی پی ان میتوانید شروع به دانلود از یوتیوب و فیسبوک و دیگر سایت ها کنید برای خرید vpn پرسرعت برای کامپیوتر کلیک کنید.

بله از دیشب باز شدن اوکی هست ولی کار از محکم کاری عیب نمیکنه واسه همین پرسیدم گفتم شاید شادو کیفیت بهتر و سرعت بهتری داره اخه توی کانال گفته بودین اکانت رایگان رو برداشتم و گفتم حتما شادو دیگه بدرد نمیخوره شادو از اوپن وی پی آن بهتره سلام شادو دیگه نمیتونم استفاده کنم ؟ اره منطورم اینه که من الان با لبتاب وصل شدم با گوشی اصلا نمیتونم وصل بشم و اینکه این لینک که دادی نمیدونم واسه لبتاب چطوری باید دان کنم که انتقال بدم از لبتاب به گوشی.
وی پی ان پرسرعت ویندوز

برای ریبوت دادن سرور میتونید روی سرور برنامه ای مثل anyDesk نصب کنید و روی گوشیتونم اپلیکشینش رو ؛ با اون کامل سرور رو مدیریت کنید. حتی زمانی خرید ساکس تلگرام ریموت کانکت نمیشه فقط پس از نصب برنامه ، از فایروال دسترسی براش باز کنین تا بتونین بهش کانکت شید بله. میشه کانکت شد و کنترل کامل هم میتونید داشته باشید این anydesk هم نوعی ریموته. فقط جدا از پورتی هست که ریموت روی اونه حتما روی کانفیگ امنتی سرورتون هم کار کنید / پورت ریموت رو تغییر بدین / یکمی احتیاط کنید روی ۲۰۰۸ / خیلی باگ داره.
خرید vpn پرسرعت برای کامپیوتر
خرید vpn پرسرعت برای کامپیوتر

 

1261/5000
شبکه های مجازی خصوصی (VPN ها) به شما اجازه می دهند سانسور را دور بزنید و بر محدودیت های جغرافیایی غلبه کنید. برای اینکه یک VPN فوق العاده مفید باشد، باید سریعا رعد و برق باشد. به همین دلیل است که ما با دقت در مقایسه با بازار به منظور مشخص کردن سریعترین سرویس VPN در جهان.

سرعت VPN واقعا مهم است. بدون سرعت اتصال سریع، غیر ممکن است وظایف داده ای مانند جریان در HD انجام شود. برای هر کسی که به VPN سریع نیاز دارد، این مقاله کمک خواهد کرد. در آن، شما انتخاب قطعی از خدمات با دقت آزمایش شده است که سریعترین VPN ها برای 2018 پیدا کنید.
سریعترین VPN در سال 2018 چیست؟
BestVPN Editor’s Choice Award

IPVanish سریع VPN از ایالات متحده است که صفر logs نگه می دارد. این یک VPN سریع است که اغلب توسط کاربران آن توصیه می شود تا بتوانند به مردم اجازه دهند که در HD پخش شوند. این نرم افزار ساده و آسان برای استفاده است و دارای تمام ویژگی های ضروری برای حفظ اطلاعات شما در خانه و در فای عمومی است. رمزگذاری OpenVPN به یک استاندارد بالا (هر چند نه به شدت به عنوان ExpressVPN – که یکی از راه هایی است که IPVanish سرعت خود را نگه می دارد) اجرا شده است. در مجموع، این واقعا امن و قطعا یکی از سریعترین سرویس های VPN در اطراف در سال 2017 است. در نهایت، آن را تضمین هفت روزه پول نقد. گزینه بسیار خوبی برای کسانی که می خواهند یک VPN سریع داشته باشند.

عملکرد سرورتون و همچنین پورت سرور ، نهایت تا نیم ساعت دیگه بهتر میشه اگه نیاز به ریست هست ، بزنم براتون چند لحظه صبر کنین شبکه سرورتون رو تغییر بدم.من خوندم فیلترشکن ویندوز ۱۰ فقظ میخوام شادو رو نصب کنم تا شما هم کارهاتون رو انجام بدین همین سلام میشه برنامه شادو رو واسم بفرستین لینک رو نمیتونم دان کنم واسه ایفون است.غیر از شادو چیز دیگه ایی هست یا ردش کنم بره فردا تست میکنم رو خرید فیلتر شکن ایفون دیگه داشت میگم کانکت نمیشد دیگه ولش ردش کردم.
خرید vpn لپتاپ

بخدا من حتی به ۱ نفرم نفرستادم یعنی همه داشتن که نفرستادم و فقط خودم استفاده میکردم سلام داداش اون پروکسی تلگرام رو میفرستی من زدم مال خودمو خراب کردم دوباره بزنم دوستانی خرید vpn استرالیا مشکل اتصال و قطعی در تلگرام رو دارند میتوانند با ست کردم Socks 5 در تلگرام به راحتی کانکت بمانند برای کوشی ایفون هم وی بی ان دارید سوال برای ایفون هم دارید میخوام خرید کنم میگه درگاه بانک خرید vpn لپتاپ رو انتخاب نکردی سلام وقت شما بخیر زحمت میشود همین مشکل برسی کنم دست گل شما درد نکند دیروز ودیشب هر جوری کردم وصل نمیشود حالان وصل شد.
خرید فیلترشکن ویندوز

نمیدانم مشکل از چیست دیشب که شما تمدید کردم فعال شود. بعد صبح میخواستم فعال کنم این پیام میدهد دیشب خوب بود امروز همین پیام میدهد فکر کنم پول دیر واویز کردم فقط کردم لطف نمود مجدد فعال کنم ممنون از لطف شما ممنون درست شما درد نکند فکر کنم امروز غیر فعال بود لطف نموده یوزر n284 را فعال نمایید پول به حساب شما واریز گردید ممنون دست گل شما درد نکند.





سرویس ها و قیمت ها

بری خرید VPN سرویس های مناسب خود را در زیر انتخاب کنید!





یک ماهه - دوکاربـره

قیمت

۱۹۵.۰۰۰

تومان

  • ۹۷۵۰۰ تومان برای هر کاربر
  • اکانت دو کاربره
  • بــــدون محـــــدودیت حــــجمی
  • قابل استفاده فقط در اندروید ۶ و به بالا
  • پـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنی
  • سرور های اختصاصی

سه ماهه

قیمت

تومان

  • توقف فروش
  • اکانت دو کاربره
  • پهـــــــــنای بــــــاند نامــحــدود
  • قابل استفاده فقط در اندروید ۶ و به بالا
  • پـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنی
  • سرور های اختصاصی

یک ماهه - شش کاربره

قیمت

۵۲۵.۰۰۰

تومان

  • ۸۷۵۰۰ تومان برای هر کاربر
  • اکانت ۶ کاربره
  • بــــدون محـــــدودیت حــــجمی
  • قابل استفاده فقط در اندروید ۶ و به بالا
  • پـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنی
  • سرور های اختصاصی